Studio

Begynnelsen er alltid i dag.

 

DAY4 er fylt med energi og beundring over dagen i dag, og hva vi kan få ut av den. Utallige bedrifter bruker tid og ressurser på ting som ikke tar dem videre – det er vi lei av.

Vi representerer et vev av kompetanse på tvers av kulturer og disipliner som knyttes i et samarbeid med klienter for å drive deres forretningsresultater.

Med kikkerten fast satt mot horisonten, fortsetter vi ferden med meningsfylt arbeid bygd på ligningen: identitet x digital x markedsstrategi = bærekraftig langsiktig vekst.

Partnere

Henrik Haukelidsæter - DAY4

Henrik Haukelidsæter
Founding Partner + Executive Officer

Grunnlegger av DAY4, driver, evig gründer.

Interessen for å skape noe selv har alltid vært en drivende kraft hos Henrik, som har drevet egne bedrifter helt siden starten av 20 årene. Det hele startet med netthandel, hvor flere av nettbutikkene han startet, lever i beste velgående den dag i dag. Henrik forstod at det var mye i denne unge bransjen som kunne gjøres bedre, derfor startet han å samle et team med de flinkeste menneskene, som kan være med å utforde dagens løsninger og skape morgendagens løsninger, i dag.

henrik@day4.no
+47 911 36 040

Richard Johan Nilsen - DAY4

Richard Johan Nilsen
Founding Partner + Creative Director

Grunnlegger av DAY4, strateg, designer, tenker.

Nysgjerrighet og kreativitet er den ustoppelige drivkraften som har ført til at Richard har utforsket de fleste kunstformer med en 'do-it-yourself' innstilling. I siste periode av universitetsutdannelsen i Oxford etablerte Richard sitt eget firma for å tilby strategi- og designrådgivning til et titall selskaper i Norge. Etter et år med å drive eget firma i Oslo ble Richard ansatt av VALUEe som ga ressurser til å tenke større, derav DAY4.

richard@day4.no
+47 995 90 298

Gerard Lamusse - DAY4

Gerard Lamusse
Founding Partner + Technology Officer 

Grunnlegger av DAY4, utvikler, entusiast, nerd.

En entusiastisk datagründer og full-stack utvikler fra Sør-Afrika med erfaring fra forskjellige byråer og utviklingsprosjekter, og bachelorgrad innen informasjonsteknologi ved universitetet i Pretoria. Koden han skriver reflekter tankene om fremtidig utvidbarhet, sikkerhet, og feilfri brukeropplevelser, med fokus på å kunne være med på å ta i bruk de beste teknologiene der ute.

gerard@day4.no 
+47 406 708 62‬

The Equation

Det er helt klart viktig at organisasjonen kler seg riktig med en tydlig visuell identitet, men desto viktigere er det at målgruppen tiltrekkes det som sies og gjøres gjennom aktivitetene ut i markedet. Tilsammen utgjør dette identiteten, og vi er bevisste på at det er innsiden som teller i det lange løp.

Vi lever i en verden hvor en omfattende del av våre liv foregår i det digitale, via internett. Senere historie beviser at organisasjoner må være oppdatert i det digitale for å kunne holde seg relevante i den moderne verden, og overleve i det lange løp. Dette er vi bevisst på som et av tre hovedpunkter på veien mot langsiktig vekst.

Det er alt for få som handler basert på mål om hvordan organisasjonen skal bevege seg i markedet, og ikke forstår nødvendigheten av å gjøre noe i dag som har avkastning om tre måneder. Vi ønsker ikke å gjøre noe for dere i dag, for i dag - vi ønsker å gjøre noe i dag som tar organisasjonen videre på langsikt.